torsdag den 18. december 2014

Jul igen...


Jeg har købt julegaver i dag. Mangler én. Eller faktisk to, men den ene skulle jeg heller ikke sørge for i dag. Så næsten succes;)
Øverst er jeg lige kommet hjem. Vores julepynt i år består af et hvidt plastikjuletræ, to dækservietter, én julemand (som har hængt i stuen i to år jul som sommer) og en gammel snapseflaske. Juletræet har lys, men vi kan ikke finde batterier, og jeg kan åbenbart ikke få mig selv til købe nye, når jeg ved, vi har en stor pakke et sted. Det ender nok med, at der aldrig kommer lys i. Tjekket!

^Jeg havde i dag en navy nederdel på fra Mad Nørgaard, som jeg havde købt på Trendsalen. Da jeg fik den, var jeg skuffet, fordi den virkede alt for stor til at være højtaljet. Den passer mig kun som lavtaljet, og så er den lang - ned over knæene som på billedet herover til venstre. Når jeg går med den, glider den dog op og sætter sig som på billedet til højre.
Jeg synes, at nederdelen er pæn nok alligevel med den rette trøje.

^I dag forsøgte jeg med en vatrondel som indlæg, der hvor skoen trykker. Det hjalp rigtig meget. Men de er stadig lidt for stive og stramme til at gå i en hel dag uden ondt i fødderne. Men de skal blive gode, for de er så pæne, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar