fredag den 27. februar 2015

Céline med blomsterprint


Céline version Phoebe Philo startede som et minimalistisk projekt, hvor der var fokus på klassikere, praktikalitet, det simple og enkle samt en form for subtil luksus. 
Jeg tror, at Phoebe Philo måske begyndte at kede sig lidt, for de sidste par sæsoner har været mere ekspressive med print og avantgardistiske cut og detaljer, der ikke er for alle. 
Phoebe Philos Céline er ved at blive et mere moderne Prada. Det er sjovt at følge. 
Her viser jeg de looks fra kollektionen, der var blomstret. Der er forskellige blomster, farver og snit, og jeg har ikke blandet dem, men lader dem følge hinanden. Det look, jeg nemmest kunne se mig selv i, er det øverste her, tror jeg, men nogle af de looks, jeg først fandt besynderlige, kan jeg godt lide nu, så det er lidt svært. Oh, well, jeg kommer højst til at gå i noget highstreet-kopi-agtigt, og det gør jeg nok ikke engang, da jeg ikke planlægger at købe andet end højst nødvendigt den kommende tid...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET












































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar