fredag den 27. februar 2015

Nadja Bender i Muse Magazine


Den danske model Nadja Bender er på forsiden af Muse Magazine (engelsk tekst, men jeg tror, at det kommer fra Italien?) og har en modeserie inde i baldet fotograferet af Dan Martensen. Det er en af de der easy-styled just-hanging-in-my-flat modeserier. Nadja Bender gør sig vældig godt i den. 
Jeg håber, at jeg får mulighed for se bladet inden for den næste uge, for et par af de andre modeserier ser også ret fine ud. Hvis prisen er overkommelig, kan det godt være, at skal have det. Jeg har ikke et Muse Magazine i forvejen, og jeg kan godt lide at have forskellige magaziner i min lille samling. De fleste af mine blader bliver klippet i, men jeg prøver at lade de lidt dyrere, udenlandske være...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar