mandag den 30. marts 2015

5 musiknumre i rotation chez moi


Tid til fem numre, der bliver lyttet til pænt meget i mit lille hjem...
Øverst har vi Motor City Drum Emsemble, som er noget, Bjarke har lyttet rigtig meget, men jeg er blevet ret glad for Raw Cuts 3. Meget lækkert.


^Tame Impala: Let it Happen
Lytter til det hele tiden. Det er alt for lækkert et nummer. Meget i samme stil som tidligere Tame Impala-numre.


^D'Angelo: Really Love
Rigtig fedt album, hvor jeg har valgt et enkelt nummer ud, som jeg rigtig godt kan lide.


^Badbadnotgod & Ghoshface Killah: Gunshowers feat Elzhi
Hele albummet kører rimelig meget på repeat herhjemme. Synes det er fedt med Canadiernes lækre lyd og Ghostface Killahs flow. Har valgt det nummer ud, som jeg først lagde mærke til, men jeg kan anbefale hele albummet.

Sufjan Stevens: Should Have Known Better
Jeg har virkelig lyttet meget til Sufjan Stevens' tidligere albums. Dette nummer er umiskendeligt Sufjan Stevens, og jeg kan lide det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar