søndag den 29. marts 2015

Tredjedagen i USA


Jeg tager det stille og rolig med billederne fra USA. Mest af alt fordi jeg har mistet mit kabel til at overføre billeder fra kameret til computeren, så lige nu ligger de kun på Bjarkes computer. 

Billederne her er fra tredjedagen, hvor vi kørte nordpå i New Mexico og faktisk kørte ind i Colorado. På billedet øverst står jeg foran nogle indianerruiner, som var rigtig interessante og flotte. Jeg har egentlig lidt for meget tøj på og tager da også sweateren af umiddelbart efter billedet.
Solbrillerne har jeg lånt, for jeg havde glemt mine egne på turen. 
Ellers er det en ti år gammel skjorte jeg har på (h&m), sweateren er en julegave for i år og også fra H&M. Bukserne er gamle favoritter fra Topshop - bløde, tynde, stretchy Leigh-bukser. Skoene er ja, Adidas Superstar - en gode fra min tid som frivillig på Voxhall. 
Jeg ved ikke, om jeg synes, jeg ser fantastisk ud herover. Jeg ser vel fin nok ud, men jeg tror, at jeg så mere cool ud inde i mit hovede;)


^Samme dag lidt senere i Colorado lidt uden for byen Durango. Solen var ved at gå ned, så nu skulle vi have jakker på. Ved ikke lige, hvorfor mit halstørklæde hænger, som det gør. Det er ikke meningen, 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar