onsdag den 25. marts 2015

Danske modeller i Milano aw15


Jeg må hellere færdiggøre, hvad jeg har startet, og når nu jeg har lavet indlæg om danske modeller i New York og London, så må jeg hellere også lige få Milano og Paris med, selvom det er ved at være et stykke tid siden allerede, at der var modeuger... Danmark var pænt repræsenteret i Milano, hvor de fleste af de store shows havde mindst en dansk model i lineuppet. Jeg ved igen ikke, om jeg har alle danske modeller med, men anyhoodles, jeg har prøvet at fordele dem lidt på forskellige shows. Nogle gik mange shows; andre gik kun et eller to.

Øverst har vi danske Laura Julie for Versace.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Nadja Bender i Roberto Cavalli

^Charlotte Lindvig Gucci

^Regitze Christensen i Emilio Pucci

^Line Brems i Fendi

^Kirstin Liljegren i Moschino

^Laura Hagested i Marni

^Astrid Eika i Philosophy

^Anna Sofie Conradsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar