torsdag den 26. marts 2015

Forårsdag i sneen


Lige et shots af mig fra toppen af Sandias-bjergene (Sandia-bjerget?) i New Mexico, hvor der er en fantastisk udsigt ud over hele Albuquerque. Der var masser af sne på toppen, men vejret var dejligt forårsagtigt, og det var åndssvagt nice på toppen. Man kunne godt mærke, at man var højt oppe ved at der var mindre ilt i luften, men altså, sikke nogle udsigter 360 grader rundt.

^Nu får I kun lige billeder af mig, fordi jeg jo leger, at dette er en modeblog, så yay, se hvor modefin, jeg er i... bum bum, kjole, jakke og sko! I baggrunden kan I ane Albuquerque.

^Mere mig... med lidt bjerge i baggrunden. 

^Og så lige the money shot her tid sidst: Turist i sneen. 
Læg mærke til min smukke pengekat, som jeg brugte på hele turen - ja, nærmest sov med. Den er tyverisikret med ståltråd i snorrene og stærkt går-aldrig-i-stykker-materiale. So I was told. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar