søndag den 22. marts 2015

Hvid eller sort bluse med høj hals og farvede syninger fra Prada


Nu er jeg tilbage fra ferie/studietur, og jeg skal lige finde ud af, hvad jeg skal gøre med bloggen her... hvad jeg vil skrive om... det virker langt væk at blogge om mode lige nu... bum bum... jeg starter derfor lidt "kedeligt" ud med dette indlæg, hvor jeg viser modebladenes gengivelse af denne tynde bluse fra Prada, som jeg er ret pjattet med. Jeg elsker stoffet. Jeg elsker snittet - den højse hals, de lange ærmer. Jeg elsker de røde udvendige syninger på den hvide udgave. Den sorte er også pæn. Jeg elsker det grove med det fine. Ja, jeg kunne virkelig godt tænke mig en trøje a la denne. Meget, meget fin.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET












































Ingen kommentarer:

Send en kommentar