onsdag den 4. marts 2015

Apropos ruskindsnederdele...


Jeg så denne fake ruskindsnederdel i H&M i dag til 250 kroner. Jeg købte den ikke, men kunne ikke lade være med at prøve den, og den sad perfekt på mig. Det er den helt rette shape til min krop (smal talje, brede lår, lang overkrop, korte ben)... 
Jeg skulle dog spare penge til USA-turen, men jeg håber at finde noget lignede en anden gang.

Jeg viser den, fordi jeg så sent som i går efterspurgte en highstreet-version af Louis Vuittons ruskindsnederdel i A-shape med knapper. Denne er et godt bud.

Der er et par MEN'er... Det fake ruskind kan ikke snyde nogen. Det ser fake ud. Farven er også en tand for skrap. Jeg kan godt lide, at det er en gylden lysebrun, men denne bliver næsten for orange i det. Det kan gøre det sværere at matche nederdelen med andre farver?!

Jeg ville dog nok have købt den alligevel, hvis jeg havde bare lidt flere penge... Men okay, jeg ville have købt en ny garderobe i H&M i dag. Jeg faldt over temmelig mange ting. En ny sæson er i gang i butikkerne, og det kan mærkes. 

Anyhoodles, hvis man er til grøn og til ægte ruskind, så kan man også få denne A-formede nederdel i H&M, og den kan fås på hjemmesiden lige nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar