onsdag den 8. april 2015

Street Style Update: Emmanuelle Alt


Det er ikke fordi chefredaktør for fransk Vogue, Emmanuelle Alts stil ændrer sig særlig meget fra sæson til sæson. Faktisk har jeg svært ved at gennemskue, om disse billeder alle sammen er fra modeugerne i 2015 eller om nogle af dem er fra sidste år, for hun både går i meget af det samme tøj og styler det på samme måde som for et halvt. Det er sådan set positivt, at et stilikon og stilbevidst kvinde som Alt bruger sit tøj og ikke bare tænker nyt nyt nyt hele tiden. Faktisk, hvis man skal følge Emmanuelle Alt, så går moden ekstremt langsomt. Hendes stil ændrer sig meget lidt, og hendes fem år gamle looks holder stadig. Synes jeg. Jeg kan godt lide hendes stil. 

Det nye denne sæson var nok bukserne. Der var vidde forneden flere gange i løbet af modeugerne, og det kan jeg ikke lige huske, at hun har dyrket før. Der var mere 70er og mindre 80er over hendes aw15-modeugelooks. Med et bælte i taljen på en lang frakke og stramme bukser med vidde forneden fik hun en ret fin silhouet, som jeg dog ikke har kroppen til at gøre efter. 
Ellers har vi stadig smukke mørke peacoats, oversize boyfriend frakker, bælte over frakker, leoprint, sorte jeans og diverse boots.

Jeg har fundet lidt billeder. Ikke sindssygt mange, men lidt. Se med, hvis I klikker videre.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET












Ingen kommentarer:

Send en kommentar