torsdag den 30. juli 2015

Coach furry coat in candy colors


Når en stor frakke fluffy as this one indgår i sommerkollektion, tænker man cray cray, men så oplever man en sommer i Danmark som i år og tænker, den der frakke kunne jeg da godt bruge lige nu!

Coach er et af de mærker, som har eksisteret i mange, mange år. Et klassisk brand, man da også finder annoncer for i modemagasiner langt tilbage, men mærket har fået en overhaling for nylig med nye designere, nye kampagner og ny fotograf. Kampagnerne er i alle de eksklusive magasiner og strækker sig over flere sider. Modellerne er models of the moments, og fotografen er Steven Meisel. Det er lykkes dem om ikke andet at gøre mig opmærksom på brandet, og omforme det i min bevidsthed!

I sommerens kollektion fandt man altså denne pastelgrønne fake-fur, hvor der også var en lignende version i pink og en i blå. Den er svær ikke at lægge mærke til i bladene, og jeg syntes, at den passer til lortevejret i dag. Jeg ved ikke med jer. Jeg er på Fanø, og her er det koldt, regnende og blæsende som på en efterårsdag i oktober!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar