onsdag den 29. juli 2015

Laura Julie for Interview Magazine


Jeg synes altid, at det er spændende at følge de danske modellers færd på den helt store internationale high fashion scene. Jeg hepper på danskerne, som var det en sport:)
En af de piger, der ser ud til at klare sig godt, og som jeg også har haft store forventninger til, er Laura Julie. Læsere af danske magasiner vil formodentlig have lagt mærke til hende, for hun har både været på forsiden af Elle og Cover og måske Eurowoman inden for det sidste år? Hun er pt på forsiden af Costume og har været ansigt for en del danske modehuse... Men det sker trods alt for en del danske modeller. Det spændende er jo, om det kan oversættes til udlandet? 

Hun havde en god modeuge sidst, men var desværre ikke blandt de modeller, der blev fremhævet eller diskuteret mest ivrigt efterfølgende på de sites, jeg følger. Hvad de siger IRL i branchen, ved jeg ikke? Til gengæld fik hun en meget smuk Marc Jacobs Beauty-kampagne og er lige nu meget sexet i en Calvin Klein Jeans-kampagne til efteråret. Calvin Klein er en god kunde. Der er money i kampagnerne, og normalt går kampagnerne til modeller som Lara Stone og Anna Ewers... Hun deler spotlightet med et par andre modeller, men det er godt job, none the less.
 Hun har været i flere magasiner, men hun mangler lige en modeserie eller en forside - eller måske en blue chip kampagne, der siger kapow for at sparke det hele rigtigt i gang. Hun har looket, synes jeg. Blond og powerful - både high fashion og salgbar. Den kombi bliver aldrig gammel. Hun minder mig om norske Iselin Steiro, hvis jeg skal sammenligne med en nuværende model. 
Nu må vi se. Man skal også have heldet og personligheden!

Her er hun i amerikansk Interview Magazine, hvilket er et godt sted være. De hyrer kun de bedste!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




Ingen kommentarer:

Send en kommentar