torsdag den 28. april 2016

I want.... these Topshop jackets


Forleden skrev jeg om en jakke fra Mads Nørgaard, som jeg kunne tænke mig, men nu har jeg fundet nogle billigere alternativer, som jeg ud fra billederne måske endda bedre kan lide... Dog har jeg ikke set dem i virkeligheden, og min erfaring med Topshop (efter finanskrisen, hvor priserne blev sat ned) er, at kvaliteten tit halter. 
Jeg er egentlig ikke interesseret i en denimjakke, men jeg kan godt lide formen på mange denimjakker. Disse er ganske vist også i denim, men mere "pæne" i det. Jeg er ked af, at jeg ikke kan prøve dem, så jeg kan se kvalitet, pasform og hvilken, dr gør sig bedst i virkeligheden.
Jeg tror, at den øverste vil fungere bedst som hverdagsjakke, mens den nederste taler til mig lige nu og her, fordi der er noget ved den, der minder mig om et look, jeg har i hovedet i øjeblikket.
Priserne er rimelig ok, men problemet med high street-butikker som Topshop er, at man skal man være ret hurtig på aftrækkeren. Tøjet hænger ikke i butikkerne i lang tid - irl såvel som online. 
Derudover har jeg sjældent tålmodighed til at vente på at få det tilsendt. Jeg vil tit enten have det NU eller også kan det være lige meget....
Priserne er heldholdsvis 55 og 45 pund plus forsendelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar