onsdag den 27. april 2016

Theme: In the Kitchen



Jeg er vild med at finde billeder, der har en særlig location tilfælles - gerne noget uden for "modesfæren" og så samle dem i et indlæg. Det er nok min glæde ved både modebilleder og at samle/indsamle i det hele taget. Jeg er samler, så det gør ondt.
Her er det køkkener, der er fællesnævneren. Jeg synes i øvrigt det er sjovt, hvor mange gule køkkerner, der er (and I like it a lot). Køkkener er ikke ualmindelige i modeserier, men de er heller ikke den mest almindelige loacation, så jeg er ikke bevidst gået efter gule køkkener - bare køkkener i det hele taget. Læg i øvrigt mærke til, at de første to billeder (over og under) er af det samme køkken med nærmest identisk vinkel, men med lidt forskelligt lys og ja, en anden model... Ellers er der vist også køkkener for enhver smag, hvis man lader sig inspirere af den slags.
Man kan også bare kigge med...


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


























Ingen kommentarer:

Send en kommentar