mandag den 8. maj 2017

I'm in China Now...


Jeg har været i Kina - nærmere bestemt Beijing siden fredag, og jeg skal være her indtil slutningen af juni, så det er jo vældigt.
I weekenden blev der spist godt og drukket vel i bydelen Wudaokou, hvor jeg er flyttet ind hos min kæreste, der har boet her siden september. I dag var min første rigtige turistdag, hvor jeg så det buddistiske Lama-tempel samt tullede rundt i forskellige hutonger i Dongcheng-bydelen. Jeg kommer helt sikkert til at komme tilbage til hutongerne her, og jeg kommer helt sikkert til at skulle udforske bydelen mere. Der er virkelig mange nye indtryk, og jeg fået et godt første indtryk, men det er godt nok en stor by og her er godt nok mange mennesker. Lige nu kæmper jeg også lidt med varmen, og det bliver jo kun varmere fra nu af.. 
Nå, der kommer nok mere her fra Beijing - lidt billeder i ny og næ måske, men ellers må I i først omgang "nøjes" med ldit modebilleder, der enten er inspireret af Kina eller som giver mig referencer til noget kinesisk...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar