mandag den 8. maj 2017

Sporty kort rød top fra Prada


Da der er sygt varmt i Kina, så kunne jeg sagtens nøjes med toppen her og skortet... Jeg ville ikke have det godt i det, da jeg er et skur herovre i forhold til alle de smukke, petite og slanke kinesiske piger (og koreanere, som der også er en del af i vores område). Jeg ville nok også føle mig lidt afklædt, da folk herovre er mere påklædte end danskere ville være i de her temperaturer. Der er ovre 30 grader midt på dagen, men de fleste er stadig i lange eller stumpede bukser samt langærmerede trøjer eller skjorter med lukkede sko. Men...hvis jeg så ud som Anna Ewers herover, så synes jeg faktisk, at looket er ret godt - både med og uden skjorte. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar