søndag den 9. juli 2017

Modeller og mynder: Afghan Greyhounds in fashion


Jeg kan virkelig godt lide hunderacen mynde og især den langhårede afghanske mynde - i hvert fald af udseende, for jeg har vidst aldrig mødt en mynde i virkeligheden, tror jeg. De er vel egentlig jagthunde, i hvert fald mynden i overordnet forstand, og sådan en typisk overklassehund. De er hurtige - det er dem, som hedder greyhounds på engelsk. Den er sikkert skør i hovedet; det er der jo mange racehunde, der er, fordi de er blevet indavlet til at se ud på en bestemt måde samt at have nogle særlige egenskaber. Ej, nu skal jeg ikke sige for mange ting om ngoet, jeg egentlig ikke ved noget om, men lad mig sige det sådan, mynden er smuk på modebilleder, og her skal vi se en masse modebilleder, hvor mynden medvirker. Jeg tror måske, at alle er afghanske mynder, men jeg er ikke sikker, så bær over med mig, hvis der sniger sig nogle andre mynder ind.
Indlægget er muligvis supermoderne, for Vogue Paris' august issue har dyr som tema, og der indgår dyr på næsten alle billeder og især hunde og også et par mynder, så nyd billederne her og føl jer meget med på beatet (eller noget:)).


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar