søndag den 9. juli 2017

Styles i lyseblå eller rosa hvidt blomsterprint fra Miu Miu


I indlægget her får I sådan set alle styles fra Miu Mius sommerkollektion i stoffet med printet her - lyserød eller lyseblå med hvide blomster, da man både kan få badetøj og frakker. Det er dog i høj grad også et indlæg omkring badetøj, for det sommer nu, og den skimpy bikini er ikke en vogue - det er tilgengæld badedragten og/eller sobert retrobadetøj, som Miu Miu præsenterer her. Jeg er ret vild med badedragten øverst. Den er cute, praktisk, pæn på en krop som min og transporterer mig til en tid, som sikkert aldrig har eksisteret, eller som jeg i realiteten er glad for, jeg ikke var kvinde i, men som virker smuk, glamourøs, cool og nice inde i mit hoved.
Den blå badedragt længere nede i indlægget har et andet snit. Frakkerne er selvfølgelig også pæne, men de er til et lidt andet type sommervejr, må man sige!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar