lørdag den 19. juli 2014

Emma Stone


Jeg har et crush på Emma Stone, som ikke bare er charmerende i film, hun er også yderst charmerende i diverse interviews, talk shows, variety shows osv. Nå ja, og så ser hun også altid rigtig godt ud. Både på den røde løber, hvor hun er altid er meget "proper" med høje hæle, pæne skjorter og søde, korte kjoler, og privat, hvor hun er afslappet.
Hun har en almindelig, men chic og afslappet stil, som appellerer til mange og meget få vil direkte hade. Ensfarvede t-shirts, stumpede bukser og skinny jeans, boyfriend blazers, ballerinaer eller flade sandaler. Jeg er også vild med hendes kæreste, skuepilleren Andrew Garfield, som virker til at være lige så sød, sjov og intelligent som Emma Stone. Jeg ved godt, at de ikke selv synes, at det er så fedt at blive fotograferet af hundredvis af paps hver gang, de er out and about i New York, men nu viser jeg altså alligevel nogle billeder af Emma - både alene og med sin beau... fordi jeg kan lide hendes tøj.
Billederne er nye. Hun er lige nu meget vild med sin khakigrønne solhat.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET











Ingen kommentarer:

Send en kommentar