søndag den 20. juli 2014

Denim Dungarees


Jeg har lavet flere indlæg om dungarees/overalls gennem mine fem år som blogger, så nogen spritny trend kan man nok ikke kalde det. Da Alexa Chung kom frem som it-girl gik hun forholdsvis tit i denim buksedragter og dungarees. Sidste år blev de kaldt en trend på Glastonbury. Måske ligger de bare altid på lur rundt om hjørnet klar til næste omgang hype. 
Jeg har imidlertid set en vis stigning af streetstyle billeder på det seneste med de mere eller mindre smarte bukser. Måske det var noget for jer? 

Jeg har mange gange fået øje på et par (jeg ville ligesom modellen Julier Bugge øverst vælge shorts-modellen, fordi jeg tænker, at de kunne være hyggelige non-strammende sommershorts) og overvejet, om jeg ikke lige skulle prøve... men så har jeg droppet det, fordi af alt det tøj, jeg kunne have lyst til at bruge mine penge på, så ligger dungarees stadigvæk ret langt nede på listen;)

Hvad synes I ellers er pænest? Lange, korte... true blue denim, wasked denim, sorte, hvide....?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar