tirsdag den 5. april 2016

Hvide kjoler med sorte blonder fra Céline


Man skal ikke have åbnet mange modeblade for at være faldet over en af Célines hvide kjoler (eller toppe) med sorte blonder. De er allesteder.
Jeg har samlet alle her, selvom flere af dem faktisk er ret forskellige... Fx er nogle kjoler i hvid silke; andre er i hvidt læder. Der er mange forskellige udskæringer foran og blonderne fylder mere eller mindre. Det kan dog være svært at se på billeder, så nu er det alle landet i dette indlæg.
Jeg er ret vild med kjolerne på billeder. Det er ikke nødvendigvis et look, jeg selv craver, selvom jeg da nok skulle få brugt dem, hvis jeg af mærkelige årsager pludselig stod med dem i hånden. 
Kjolerne falder fint ned i tendensen med undertøj as clothes - fine natkjoler og underkjoler som pary wear.  

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


























































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar