onsdag den 6. april 2016

Theme: Posing with snakes


Hvis man har set America's Next Top Model eller det, der ligner, så har man garanteret set nogle unge aspirerende modeller græde, hvine og ryste over at skulle posere med farlige dyr som slanger og edderkopper. Det er dog ikke kun i modelkonkurrencer, at modeller skal posere med den slags dyr og her kan I se en masse modebilleder, hvor slanger er med som rekvisit. 
Jeg ved ikke, om jeg tænker mest på, hvor flotte billederne er, eller om jeg mest får det dårligt af at forestille mig selv omringet af en kæmpe slange? 
Faktisk har jeg engang holdt en slange, og jeg var overrasket over hvor tør, de var. Jeg synes, at de ser slimede ud, men min forestilling om at holde en var faktisk en del værre end det at holde én. Det er dog ikke et dyr med nogen varme i øjnene, og jeg forstår ikke helt dem, der har dem som kæledyr, for kælende er de ikke.
Men billederne er flotte. Det er de.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar