mandag den 25. maj 2009

Paris





Har besøgt min veninde i Paris for en måned tids siden. Jeg elsker Paris.
 Hele ugen gik jeg rundt i mine nye sko fra Urban Outfitters  - de er desværre blevet rimelig hærdet grundet en kælderfest i weekenden. Oh well, ting er til for at blive brugt. 
På det første billede har jeg mine mors gamle solbriller på, som jeg altid har haft en lille ting for. Jeg er ikke sikker på, at de klæder mig, men det er altid problemet med solbriller, ikke? Nogen gange skal man dog give sig selv lov til at tage yndlingsting på - klædelig eller ej!
Jeg elsker små tasker med lang rem - de er især gode, når der skal danses i byen. Den brune taske her er lækker, men der er ikke plads til noget som helst, så praktisk er den ikke.
Det ternede tørklæde er fra min kæreste. Det er i kashmir, hvilket gør det blødt og lækkert at have på. 
Det andet billede er taget på min venindes kollegium - hun bor i det schweiziske hus i Paris, som er bygget af stjernearkitekten Le Corbusier - også interiøret er designet af ham. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar