tirsdag den 14. juli 2009

Zooey Deschanel





Zooey Deschanel er quirky/indie/ladylike it-girl, der ikke kan undgå at fryde med sine impeccable fine kjoler. Jeg er særligt forelsket i de to nederste. De har bægge udskåringer, som jeg er drømhamrende forelsket i. At Zooey er utrolig smuk, yndig og cool gør det selvfølgelig nemmere for hende at se fantastisk ud, men sådan er det nu engang med it-pige status. Så har man mere end bare god tøjstil, man har socalled swag. Man kan få selv en plastpose over hovedet til at se lækker ud. Men Zooey går ikke med plastposer. Hun går i feminine, enkle og glade kjoler og er vist særligt glad for Marc Jacobs. Hun synger virkelig fine 50'er inspirerede popsange sammen med M.Ward i duoen She&Him og medviker som skuespiller i skæve komedier og indieflicks, hvor jeg fx denne sommer gerne vil se (500) Days of Summer. Den skulle have historien og soundtracket til at blive en fin feel good film a la jeg-skammer-mig-ikke-engang-over-at-synes-at-den-er-god-for-den-er-cool-cool-cool! Og det kan vi godt lide.
Zooey Deschanel har desuden en slående lighed med den amerikanske popstjerne Katy Perry, hvilket jeg ikke er den eneste, der mener. Der findes utallige "gæt hvem, der er hvem"-quizzer på nettet, og hvis det fanger interessen an jeg komme med et lille tip - Zooey er altid den smukkeste af de to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar