søndag den 30. august 2009

Kron by Kronkron





Jeg bor i Krystalgade, så derfor sukker jeg tit forbi Henrik Vibskovs vinduer. Sjældent går jeg ind i butikken, men en gang i mellem står jeg som den lille pige med svovlstikkerne klemt op af vinduet med skæv næse og drømmer om sko fra kron by kronkron. De er så overdrevent seje, at at jeg næsten ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg mangler masser af ting i min garderobe, nu hvor efteråret og vinteren nærmer sig og fine sko som disse er ikke uundsværlige i koldt, byget vejr. Men de er uundværlige for min lykke, tror jeg næsten. Særligt det grønne par nederst. De koster ca 36.000 islandske kroner, og det ved jeg overhovedet ikke, hvad svarer til i danske. Forhåbentlig en del mindre, for ellers er det afgjort: Jeg nøjes med at drømme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar