søndag den 13. september 2009

Cool gals


Jeg ved ikke, hvad jeg mener om Taylor Momsens/ Jenny Humpheys nye rock look. Jeg er bestemt mere til rock chic-universet end det lyserøde preplook, som vi så i første sæson af Gossip Girl. Men det er som om, at det bare bliver for meget med Taylor. Som om håret er lidt for langt og afbleget. Som om hun har for meget makeup på. Som om tøjet er slidt på en alt for bevidst måde. Anyhoodles, her ser hun alligevel meget sød med hendes grungy stil. Og hun er trods alt blevet et stilikon for en del teen fashionistas, og min kæreste syntes, hun havde god stil i tv-serien. Jeg giver hende en chance.
Den svenske blogger Caroline forvirrer lidt med dette look, for har man brug for sweather og halstørklæde en dag, hvor man har taget små bitte shorts på? Det er også ligegyldigt - jeg er kan bare godt lide halstuben eller strikrøret eller hvad dælen sådan en tulle hedder. Sådan en vil jeg gerne have. Det ser varmt og rart ud.

Hey, Aggie ser helt normal og sød ud her. Det er bestemt cool burger, når hun skejer ud, men det er sjældent, jeg selv ville hoppe i hendes klæder. Men det her. Det er da sødt. Jeg vil selv gerne have en kort nederdel med høj talje, der ikke er for stram . Jeg kan lide farven på t-shirten, halskæden er fint, tasken er fin, skoene har vi vel allesammen og elsker dem år efter år... Ja, Agyness Deyn er vældig fin her.
Modellen Erin Wasson er rigtig fin her. Jeg kan lide støvlerne med lynlåsen (mine ankelstøvler har også lynlås, og det er way sejere end nitter. Drop nitterne. Det er over det hele. Snore.) og kjolen er cool og pandebåndet gør hende sød at se på ovenpå det dystre sorte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar