torsdag den 3. september 2009

I miss Summer










Sidste år lånte jeg fra en videobiks de to første sæsoner af The O.C., som jeg slugte - som man så ofte gør med den slags amerikanske serier (plus at jeg var sengelagt i den periode på grund en korsbåndsskade). I the O.C er vi på den rige vestkyst i Californien, hvor folk har penge som skidt, men det er naturligvis også et sted med svindel, svigt og masser af intriger! Her følger vi en familie, der tager en ung fyr i pleje, som ellers kommer fra et temmelig dodgy sted. Sønnen i familien Seth Cohen (cute cute Adam Brody) og hans forhold til den populære og i starten meget overfladiske Summer (Rachel Bilson) er det bedste i serien, synes jeg. De er det komiske indslag, hvor der er god ping pong, kulturelle referencer, meta over seriens klicheer og andet godt fra havet. I like! Og jeg savner den lille kønne Summer. Mens alle i starten snakkede om Mischa Barton (også med i serien) som hende med den gode stil, så kom Rachel pludselig godt med. Hun er ikke avantgarde eller en trendsetter, men hun ser altid godt ud!
(Ps. apropos Mischa Barton (som jeg synes er en irriterede skuespiller, sorry), så var vi til ravefest sammen i mine drømme nat. Hun var pludselig dansker!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar