søndag den 24. januar 2010

Dimanche

1. Charlotte Gainsbourg feat Beck: Heaven Can Wait
2. Bibio: Jealous of Roses
3. La Roux: Cover My Eyes
4. jj: My Love
5. These New Puritans: Attack Music


Disse numre har jeg hørt temmelig meget i den seneste uge.


Jeg glæder mig til at høre hele Charlotte Gainsbourgs nye album. Jeg synes, at hendes album 5:55 fra 2006 er rigtig dejlig, og de par numre, jeg indtil videre har hørt fra det nye album, er gode. Jeg er derudover rigtig glad for Beck, som har produceret det nye album, og på nummeret Heaven Can Wait synger han med. Virkelig dejligt nummer.
Jeg hørte en del La Roux, lige da albummet udkom sidste år, men glemte hende lidt igen. I denne uge blev jeg så pludselig fanget af dette ene nummer, som er helt vildt godt.
Svenske jj har lavet et af bedste albums i 2009. Jeg er helt tosset med det. Klap klap i mine små hænder!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar