onsdag den 20. januar 2010

Feriedoven

Jeg kan rigtig godt lide min Nakkna t-shirt, men jeg har tit problemer med at finde ud af, hvad jeg skal sætte den sammen med. I dag ville jeg have den på ligemeget hvad, og så blev det altså med en H&M-kjole under.

Jeg tænker, at jeg vil tage på Statens Museums for Kunst nu her - de har sent åbent om onsdagen. Jeg trænger til at komme ud af min lille stener-osteklokke, hvor jeg tuller i timevis på nettet, forsøger at læse i en desværre lidt kedelig bog og ellers stener musik og tv-serier (Alt for mange tv-serier: Har nu set første afsnit af årets Golden Globe-vinder for bedste komedie/musical-tv-serie: Glee. Plotmæssigt giver seriens pilot mig associationer til High School Musical - nu ikke kun for tween-tøser, som endnu ikke har udviklet kvalitetssans. Glee betyder vist nok noget med flerstemming sang, og Glee Club i high school må være noget i retning af kor? Et show kor, hvor man performer musicalnumre? Karaktererne kunne blive ganske sjove at følge - nu må vi se?).
Afsted med mig. Ikke mere blogging i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar