onsdag den 27. januar 2010

It's on

Jeg kan ikke rigtig få slæbt mig tilbage til København endnu, så lige nu chiller jeg fortsat i Århus, laver ingenting af betydning - medmindre flødebollespisning, syvsovning og rødvinsdrikning tæller som vigtigt? Derudover har min kæreste arbejdet ihærdigt på at gøres os begge til Lost-junkies dvs. han er allerede faldet dybt i fælden, og jeg hænger kun nød og næppe fast i et virkeligt liv, hvor vi altså ikke behøver at se ti afsnit om dagen. Vi har set 15 afsnit, hvilket betyder, at der kun er over hundrede afsnit tilbage!
Modemæssigt låner jeg en masse tøj fra Bjarke i disse dage, hvor jeg skiftevis er - hvis vi udtrykke os positivt - surfer girl eller vagabond chic. Jeg har ikke mit kamera med til Århus, men godt det samme! Oh well, hvis jeg nu ikke bare lå i sofaen og så Lost, ville jeg gerne have Alexa Chungs ben og budget og bruge en frygtelig masse penge på cool, klassisk, behageligt og dyrt tøj i hendes ånd;)

2 kommentarer: