tirsdag den 19. januar 2010

Ugly Betty



Som sagt: seriejunkie, c'est moi. Trist. And true. Og lige nu fortærer jeg Ugly Betty i rå mængder, som samtidig dulmer min smerte over, at Gossip Girl holder pause helt frem til marts. For Ugly Betty er også et slaraffenland af mode og lækkert tøj. Hovedpersonen Betty Suarez arbejder på Mode - en pendent til Vogue, New York. Mens Betty i starten af serien ikke har forstand på mode og konstant bliver gjort til grin af de andre og mere moderigtige samt temmelig overfladiske kollegaer, så er hun slet ikke så ufiks længere i sæson fire, men heldigvis stadig fashion på sin helt egen måde! Vi får vi lov at følge en verden fyldt med dyrt designertøj. Og der er meget sejt at kigge på. Særligt receptionisten Amanda spillet af lille kokette Beckie Newton er sjov at holde øje med. Samtlige medvirkende i serien er firkantede arketyper, der burdes føles klichéagtige, men fordi alle spiller så godt, bliver alle personerne sjove og interessante at følge. Både familien hjemme i Queens og folkene på Mode Magazine. Jeg har ikke kunnet finde nogle gode stills fra sæson 4, men jeg kan kun opfordre jer til at se serien:) Jeg ville blandt andet gerne have vist nogle af Nico Slaters outfits spillet af Yaya Dacosta (som nogle måske kan huske fra America's Next Top Model cycle 3?). Wello, desuden er serien fyldt med celebre guest stars: Salma Hayek, Victoria Beckham, Lindsay Lohan og Lucy Liu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar