onsdag den 24. februar 2010

Back on track

Dagens//

Efter længere tids pause fra indlæg om dagens klæder, er jeg klar til at tage den del med igen. 
Jeg har det på den ene side underligt med at tage billeder af mig selv og ligge dem ud på internettet til offentligt skue. Det er sgu en underlig ting.
Hvis der er nogen af jer, som kender nogen af alle dem, som har skrevet opgaver fx speciale om modeblogs og modebloggere, så giv lyd. De må være derude, for jeg har set opslag, der søger deltagere til fokusgrupper. Jeg vil særligt gerne vide noget om, hvad der får folk til at vise billeder af sig selv på nettet?

Hvorfor gør jeg det igen? Jeg ved det ikke rigtigt. Det er velsagtens lidt hyggeligt?
Om fem år er det sikkert rigtig sjovt at se tilbage på?

Her er jeg i hvert fald uden make-up fra i morges i kærestens bluse fra vibbermanden, bukser fra dr. denim og topshop-ballerinas;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar