mandag den 29. november 2010

Flaskegrøn er et hit

Indrømmet. Plain Jane og Average Joe her til venstre ser røvkedelige ud.
De er reklamesøjler for det britiske strikbluse-firma WooLovers, hvis målgruppe formegentlig er semi- til røvkedelige midaldrende mennesker. Og tilsyneladende også mig.

Lige nu sidder jeg så i en flaskegrøn cardigan i lammeuld købt på nettet (mit kamera er stadig ødelagt, så I får i første omgang ikke lov til at se, hvor flot den faktisk er). Og jeg er sindsyg tilfreds, for jeg har brugt lang tid på at finde en grøn cardigan i efteråret. Både på nettet og i butikker. Hverken topshop, asos, h&m, monki eller weekday har kunnet redde mig.

Anyhoodles, trøjen kostede ca 350 kroner, hvilket er helt fair. Den er dejlig og flot. Mit alternativ har været en cardigan fra Urban Outfitters, som jeg stadig ønsker mig, men den er næsten dobbelt så dyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar