tirsdag den 2. november 2010

Pistolstøvler

Jeg har købt et par brugte Acne Pistol støvler, som jeg forhåbentlig bliver rigtig glade for. Jeg har ønsker mig et par lange støvler længe (har faktisk aldrig haft lange støvler!). Jeg tænkte, da jeg så Acne-støvlerne, at de  sikkert var mere lækre og holdt længere end de Asos støvler, jeg ellers havde udset mig?!

De er købt brugt på nettet, så jeg havde ikke prøvet dem først. De er lidt lange i skaftet til mine korte ben og meget brede i læggen. Jeg håber, at det ser godt ud til mig alligevel. Mit kamera er jo i stykker, så jeg kan ikke vise noget billede af mig med dem på. Billedet her er fra salgsannoncen.

Men fedt. Jeg har fået lange støvler!!

3 kommentarer:

  1. Hej

    jeg faldt lige over denne gamle post og ledte forgæves efter flere (outfit)billeder på din blog, men det synes jeg ikke, jeg kan finde....?

    Får du støvlerne brugt? Og hvordan er de i støvlerne? Jeg leder nemlig efter noget lignende til efteråret (ja, bedre sent end aldrig, ikke?!!)

    mvh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har enkelte outfitbilleder på bloggen, men jeg fik dem på et tidspunkt, hvor mit kamera var i stykker, så der var ikke nogen outfitbilleder i den periode. Jeg har bestemt brugt dem meget.

      De er store i størrelserne. Jeg bruger normalt 38½, men disse er i 38 og de er store. De svarer vel til en (stor) 39, synes jeg. Støvlerne er varme, så jeg bruger dem kun i de koldeste måneder. De er meget lange til mig - desvære næsten for lange til mine korte ben - og de er svære at få af, så man bruger dem altså ikke, hvis man kun lige skal i supermarkedet:)
      Jeg har fundet tre billeder, hvor jeg har dem på:
      http://ashaterne.blogspot.dk/2011/12/drmmefrakken-fra-prverummet.html
      http://ashaterne.blogspot.dk/2011/10/my-outside-outfit.html
      http://ashaterne.blogspot.dk/2012/01/dagens-tj-fra-gaturen.html

      Slet
    2. Tusind tak for info, Asha - de er så fede, de støvler, og mægtig on trend dette efterår, så jeg tror bestemt på den slags støvler nu!

      Iøvrigt fik jeg aldrig kommenteret dit indlæg om OL-tøj, men det er altså genialt! Du ved virkelig skræmmende meget om mode, og jeg elsker din blog (men det ved du vist godt allerede.....)

      Mvh
      Mette

      Slet