tirsdag den 20. september 2011

Hip Hurra Det er Bjarkes fødselsdag

Min lille søde kæreste fylder 28 år. Yay...
Her er han iført to af mine i alt tre gaver. Dem fik han nemlig lov til at pakke ud her klokken tolv. Mens han deler sit nye gear på facebook, deler jeg det med jer på bloggen!

Sovebrillen bliver fed, når Bjarke vil sove, og jeg vil læse i natlampens skær. Kan vi måske håbe på, at sovebrillen bliver løsningen på alle vores problemer?

Sweateren er en af de gaver, der har været lette at købe, fordi Bjarke har plaget om at få den i gave hver dag den sidste måned. Jeg ville have følt mig som en led kæreste, hvis jeg nægtede ham den. Den er vældig cool og kombinerer Bjarkes to store interesser: computerspil og Hæp Hop!!

Ps. Vidste I at Bjarke deler fødselsdag med smileyen :-) ? Den er dog et år ældre end Bjarke. Men hvis ikke Bjarke sikrer godt vejr i morgen, så kan vi vel regne med Smileyen. :-)

2 kommentarer:

  1. Mange tak for de fine gaver Asha! :-) I like 'em a lot. Mys!!!

    SvarSlet
  2. Det var så lidt. Man får gaver, som man har fortjent, og du har faktisk været rimelig nice i år;)

    SvarSlet