mandag den 26. september 2011

Low rise skinny jeans are AWESOME











Jeg har haft mine lavtaljede Dr. Denim-jeans på de sidste tre-fire dage. Jeg har haft dem smøget op, så de lige har vist anklen samt haft en skjorte stukket ned foran. Jeg har ikke taget nogen billeder, men jeg har haft total optur og følt mig så sej. Kom an, verden!
Jeg troede ikke, at jeg skulle begynde at sætte pris på lavtaljede jeans igen. Jeg har været så glad for en højtaljet verden, hvor mine ben syntes længere, og min smalle talje blev markeret frem for mine brede hofter. Emmanuelle Alt, Balmain, Isabel Marant og IRO har alle hjulpet med at omvende mig. Jeg kan mærke, at jeg er 100% klar igen. Low rise skinny jeans er too cool for school.
Anyhoodles, det allerbedste ved min nyfundne kærlighd er, at jeg allerede ejer alle ingredienserne. Ja, jeg vil  gerne have mere af det hele, men jeg har sådan set skjorte og bukser, bælter og sko, så halleluja... Jeg skal bare lige have vasket...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar