tirsdag den 25. oktober 2011

favoritter #4

Jeg kan godt lide at lave disse indlæg, fordi de minder mig om at glæde mig over goder, jeg allerede har og bruger!

1) Denne store uldne cardigan fra Weekday er ikke særlig flatterende for min figur, men den er det varmeste og blødeste, jeg ejer. Perfekt i et fodkoldt sommerhus med tynde vægge 2) Mine nye Keds købte min mor til mig som en overraskelse. Der er ikke noget så dejligt som uventede gaver, der tilmed både passer i størrelse og til min stil 3) Bogen A Visit From the Goon Squad af Jennifer Egan vandt dette års Pulitzer-pris og jeg er indtil videre sikker på, at det er fortjent... 4) Lancomes mascara Hypnose er den bedste i verden til mine vipper. Altså af dem som jeg har prøvet. Man kan få rigtig gode billige mascaraer, men ingen har været lige så god som denne 5) Rød og midnatsblå er pænt på neglene. Fra Pieces. 5) Youngblood Mineralpudder. Er god til fedtet hud og hud med tendens til bumser. 6) Nylon Magazine the TV-issue. Jeg ser frem til deres tv-tema-nummer hvert år, fordi jeg ELSKER tv-serier, og jeg ELSKER at læse om serier i lækre glittede modeblade. Selvom Nylons målgruppe måske er lidt yngre og mere quirkywacky modemæssigt end mig, så er bladet godt skrevet og er fyldt med cool inspiration inden for hele spektret af populærkultur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar