mandag den 17. oktober 2011

I'm blue (da ba dee)


Bjarke begyndte straks at synge det helt igennem vederstyggelige eurodancehit Blue med Eiffel 65 (Bjarke har generelt sunget meget i dag, men noget af det lød for en gangs skyld meget dejligt!). Nummeret er på min liste af alltime hademusik, som jeg overhovedet ikke kan se det sjove i. Det er en ørebæ af dimensioner: it sucks ass!
Udover at Bjarke flinkt mindede mig om en bæsang, så passede sangen trods alt meget godt til mit tøj. Jeg er blå i dag. Jeg er næsten klædt fra top til tå i min yndlingsfarve. Min hår ser lidt fjollet ud. Det er stadig vådt. Jeg ved heller ikke, hvad jeg skal gøre ved mit hår i øjeblikket.
Jeg har ikke noget make-up på. Jeg elsker makeup, men holder det til et minimum i øjeblikket på grund af mit akne. Jeg kan mærke, at min hud er blevet bedre de sidste dage med rigelige mængder af Embryolisse, Jurlique Balanced Facial Oil og EA 24 hour creme. Jeg forstår faktisk ikke rigtig hud. Alle akneprodukter gør det værre for mig, mens fede produkter og ja, bare masser af fugt hjælper. Det er stadig ikke rigtig godt, men forbedringer giver håb, og det er nok for nu.

cardigan minimum / nederdel h&m / t-shirt h&m / sko h&m/ tørklæde monki / jakke vintage / lædertaske h&m

Ingen kommentarer:

Send en kommentar