tirsdag den 15. maj 2012

Other people's world: Diablo III




Jeg ved ikke, om I har lagt mærke til det, men i nat udkom det længe ventede spil Diablo III, og det var en vaskeægte verdensbegivenhed. Bjarke var sammen med tusindvis af mennesker verden over helt vild i varmen.

Jeg var med ham nede i byen i går aftes for at stå klar foran Fona, når de åbnede dørene klokken 24. Vi var ikke helt så mange som på øverste billede. Måske nærmere 70-80 mennesker. Det er dog alligevel en del, og jeg hyggede mig helt vild med det. Jeg har aldrig stået i kø til noget før, for at være den første på pletten. Jeg bliver nemlig for stresset, men ikke her, hvor jeg ikke havde noget i klemme.

Jeg interesserer mig ikke selv for computerspil. Jeg er så fandens dårlig, at jeg mister tålmodigheden med det samme. Men med en kæreste, der ELSKER computerspil, så får man alligevel indblik i en verden, der ligger langt fra ens egen. Og hysteriet omkring Diablo III kan jeg sagtens se morskaben i. 

Spillet har fået 6 stjerner på Politiken. Bjarke har allerede siddet hele natten og spillet og været begejstret. Han tager desuden afsted senere i dag, for at spille Diablo nonstop med nogle kammerater på Sjælland. Jeg ser ham (og hører sikkert heller ikke fra ham) før søndag, så jeg får nogle rolige dage alene (men kommer til at hygge mig med Pop Revo i weekenden). 

Anyhoodles, jeg skriver jo mestendel om mode her på bloggen og ikke om computerspil. Heldigvis var en tur til Fona i nat ikke uden interesse. Vi fik nemlig en Diablo III t-shirt, og jeg er ret vild med den (måske på en vis ironisk facon. Det skal jeg ikke afvise). Den er selvfølgelig alt for stor. Mit kamera er desværre kaputt, så jeg har fundet en andens billede på google. 


Flot, ikke?

3 kommentarer:

  1. Ah, en fellow gamerkæreste. Mit eget mandfolk skal også spille det, men gik desværre omkuld i går aftes, inden han overhovedet fik det startet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. Jeg håber, at alle vores forhold overlever spillet... Jeg frygter en lidt kedelig kæreste det næste stykke tid;)

      Slet
    2. Haha, min kan heldigvis moderere det, ellers tror jeg at jeg havde været nødt til at gøre noget drastisk.

      Slet