onsdag den 2. maj 2012

Tara Lynn - en plus-size model





Jeg blev meget forbavset i dag, da jeg så Elle Norges magasinforside på hylden i Salling. Magasinet havde plus-size-modellen Tara Lynn på forsiden. Jeg er simpelthen ikke vant til at se magasiner med kvinder over størrelse 34-36 på forsiden. Det gjorde virkelig indtryk, og jeg kiggede længe på bladet en smule forvirret. Wow, vildt. Jeg synes faktisk, at det er en meget vellykket forside.

Elle Norge har i øvrigt genbrugt en forside fra fransk Elle, hvilket jeg først fandt ud af senere, da jeg googlede det...

Anyhoodles, . Jeg fandt et andet berømmet billede af Tara Lynn fra en anden modeserie... fra V Magazine.  Der kan man virkelig se, at hun ikke er size 0.

Hvad siger I til plus-size modeller på forsiden af modeblade?


2 kommentarer:

  1. Fan-fucking-tastisk!
    Mode har jo ikke noget med størrelse at gøre. Og slet slet ikke skønhed!

    Hvad står der på det billede, hvor hun er nøgen? :)

    SvarSlet
  2. Hej Sarahh. Jeg tror, at det er fotografen Sølve Sundsbø, der siger, at: "I like the opportunity to show that you can be beautiful and sexy outside the narrow interpretation that normally define us".

    SvarSlet