søndag den 13. januar 2013

Ad Campaigns ss 2013 Part III


Danske Freja Beha er ansigt for Bottega Veneta.Kampagnen er fotograferet af Peter Lindbergh. Lyset og stemningen er meget smuk, og jeg er ret vild med resultatet. Derudover synes jeg, at danske Freja er en af verdens smukkeste mennesker, så dejligt med hende som blikfang. 


Vi forstætter med endnu en dansk kampagnemodel, nemlig Juliane Grüner for Jil Sander. Jeg synes, at hun passer smukt ind i Jil Sanders minimalitiske og lidt kølige stil. Juliane Grüner har ikke arbejdet særlig meget som model endnu, men de jobs, som hun har haft, er imponerende. 2 Balanciaga-kampagner, en Vogue Italia forside og runways for Prada og Balanciaga. I denne sæson har hun fået Jil Sander og Y-3... og så er hun vel kun omkring 16 år gammel. 


Lad os bare forsætte med danskerne. Den lyshårede model på billedet er Kirstin Kragh Liljegren, der har fået sin anden Balenciaga-kampagne efter at have åbnet showet i september. Kampagnen er enkel, cool og ungdommelig samt viser tøjet fint. Steven Meisel har skudt kampagnen, men genbrugt et gammelt koncept fra en Versace-kampagne, han skød i 1990'erne. 

Der er hele to danske modeller med i Chloés forårskampagne, nemlig Caroline Brasch-Nielsen og Nadja Bender (pigerne i striber). Jeg er glad for kampagnen her... Det er en typisk Chloé-kampagne, men en af dem, der virker sælger til mig... Det er ikke den bedste Chloé-kampagne gennem årene, men ig, hvor er de pæne, cool, farverne er gode... I wanna be them..ahem... 


Vi tager lidt Alberta Ferretti med, fordi danske Nadja Bender er ansigt for mærket dette forår sammen med polsk/franske Zuzanna Bijoch. Ikke nogen speciel cool kampagne, men Nadja ser virkelig godt ud og også bedre end Zuzanna, så Go Denmark!

Caroline Brasch-Nielsen har sammen Liu Wen scoret kampagnen for Oscar de la Renta. Jeg er ikke vild så med de la Rentas æstetik, der er lidt for rig, pæn society lady for mig, men tillykke til Caroline. Hendes profil er virkelig smuk.


Nadja Bender er sammen med Lena Hardt og Constance Jablonsky kampagnemodel for Etro. Jeg kunne desværre ikke finde et billede med logo, men normalt ville der stå Etro i hjørnet. Det er ikke den bedste Etro-kampagne nogensinde, men jeg er nok lidt farvet på grund af Nadja og kan derfor godt lide den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar