tirsdag den 22. januar 2013

Dots and checks and stribes and blah blah


Nå, så fik jeg lige snappet et billede i dag. Det sker ikke så tit længere... Jeg synes også, at jeg har tøjkrise hver dag. Føler mig hverken pæn eller smart for tiden. Well. I dag fik jeg dog sammensat noget gammel tøj på en måde, som jeg ikke har prøvet før. Og det er jo meget sjovt.
Jeg er helt vild glad for min Marni x H&M-cardigan, men synes, at den er lidt svær med farve og længde... Men her ser den vældig fin ud. 
Ps. klippede mit hår for to dage siden... det føles altid mærkeligt med kortere hår, men det ser lidt sundere ud nu. Det var superslidt. 

4 kommentarer:

  1. Yo miss Mo. Der er tøj på vej til dig med posten!!!!! BESOS à la kind

    SvarSlet
    Svar
    1. miss you too, miss claudette!!! glæder mig til at få mit tøj igen:)

      Slet