fredag den 14. juni 2013

Lidt flere kjoler...


Der var også nogle pæne kjoler til et andet event i går aftes i New York, så vi tager også lige et par kjoler derfra. Øverst har vi Mirte Maas. Der er lidt havfrue over hende, ikke?


Der er lidt Art Deco over Patricia Van der Vliets kjole, ikke? Meget arkitektonisk.  Den er flot. 


Hvis jeg absolut skulle komme i lang kjole, så ville det nok være noget a la dette, jeg ville ende i. Man får lov at gemme sig lidt i sort, det slanker og er ikke så prinsesseagtigt. For mit vedkommende ville tre-kvartærmerne også passe mig rigtig godt. Det kan aldrig blive et spændende valg, men den er pæn og cool og det klæder Lindsey Ellington at distancere sig lidt fra det ellers pigede, lyserøde Victoria Secrets-univers, hun er en del af. 


Men hvis jeg personligt kunne slippe afsted med denne længde, ville jeg gøre det. Også selvom denne kjole er rimelig....zzzzz. Jeg ved ikke lige, hvad der sker for Karlie Kloss. Hun ser så kedelig ud med det hår. Jeg er vild med pager, men hun var flottere med langt pandehår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar