lørdag den 3. august 2013

Pradas hvide looks... ss13


Så er det de hvide looks... jeg vil gerne indrømme, at jeg er supertræt af Pradas kollektion. Jeg har været meget begejstret, men jeg har kigget alt for meget på den. Jeg tror dog, at kollektionen har været ret populær. Jeg har faktisk set en del kvindelige ikke mode-relaterede erhvervsledere fra især Kina i denne Prada-kollektion. Det er altid meget sjovt at zappe over på CNN og se topfolk i dyrt, trendy tøj. Når jeg siger business og Kina, så er det fordi at mange af looks'ne fungerer godt på arbejdet som et alternativ til jakkesættet. Det er pænt, figursyet og viser ikke for meget hud. Det er mønstret, men ikke på en distraherende måde. Og så refererer det til asiatiske traditioner, og det er jo meget fint for en kinesisk topleder at signalere noget  internationalt og nationalt på en og samme tid... Og så har topledere råd til Prada. Modsat os modepiger;)
Anyways, here come whites.... (og rosa...?)





































Ingen kommentarer:

Send en kommentar