onsdag den 13. november 2013

Django Django i GTA V



Jeg er blevet ret vild med computerspillet Grand Theft Auto V i den seneste uge, hvor vi har lånt en XBOX til vores nye store fjernsyn og givet den gas med det lige nu temmelig hypede spil. Det er supersjovt, og jeg har ellers aldrig rigtig holdt af computerspil. Har altid foretrukket at se en film, læse en bog eller se tv-serier. GTA har dog et plot, interessante karaterer og er god samfundssatire og samfundskritik, og så er missionerne sjove... plus man kan stjæle seje biler og for den modeintresserede give sine karakterer en makeover komplet med toej, tattoveringer, smykker og hairstyles. Jeg har fx fået Franklin til at ligne en rimelig douche udgave af 50 Cent;)

Anyways, som i de fleste gode computerspil nu om dage er der også tænkt over musikken. I går hørte jeg Django Djangos Waveform og har haft den i hovedet lige siden. Jeg kan rigtig godt lide den.
GTA V har en masse forskellige radiostationer, saa der er musik til enhver smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar