mandag den 11. november 2013

God morgen


Jeg ville ønske, at mit morgenbord så ud som på billedet, men ingen sko, ingen kage og kaffen er fra i går og er blevet opvarmet i mikrobølgeovnen... Suk. Jeg har spist müsli, men det vil egentlig også hellere have end kage til morgenmad;)

Det har været en af de mest dumme weekender i lang, lang tid. Jeg har bare ligget på ryggen på gulvet og ventet på, at min lænd blev god igen. Fik superond hekseskud i torsdags. Den er ikke helt god endnu, men god nok til, at jeg tager på arbejde om lige om lidt. Og jeg glæder mig til at opleve noget andet end lejlighedens dumme gulv!
Jeg har sjældent følt mig så spildt et menneske som i denne weekend. Især i går gik jeg i selsving og havde helt ekstremt ondt af mig selv.
I nat har jeg tilmed haft det ene mareridt efter det andet, og jeg er stadig lidt rundt på gulvet over alle de "oplevelser", mine drømme har givet mig. 

Ugen, der kommer, bliver nødt til at blive god. Jeg trænger til masser af god. Jeg trænger også til at føle mig som et lidt bedre menneske igen:) 
Dagen er begyndt fint. Jeg har spist morgenmad til en meget smuk solopgang. Nu vil jeg klæde mig rigtig godt på og komme afsted. God mandag, y'all!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar