torsdag den 19. december 2013

Kunne da godt lige bruge...


... denne sweater fra Zara:)

Jeg har virkelig i lang tid cravet Acnes Bird-sweater med Exploding Flower-mønstret, men jeg har ikke kunne finde den nogen steder her op til jul (udsolgt, står der på de fleste webshops), så den kom ikke på min ønskeseddel. Før den blev udsolgt, har jeg dog stået og nusset trøjen i butikkerne, fordi den er så lækker... og så er de fine akvarel-blomster megapæne.

Jeg er ret sikker på, at Zaras trøje her ikke er en tiendedel så lækker at røre ved eller have på, men den er også cirka 1000 kroner billigere, og jeg synes faktisk, at akvarellerne er ret fine. Derudover har de tilført nogle detaljer såsom lynlåse foran, så det ikke bliver helt så åbenlyst en kopi... men der er vist ingen tvivl om, hvor inspirationen kommer fra!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar