mandag den 31. marts 2014

Billeder på væggen / Egenproduktion


I torsdags besluttede jeg mig for at hænge mine egne billeder op i lejligheden. Efter jeg har "opdaget" pas-partout-rammer har jeg fundet ud af, at ALT ser godt ud i en ramme, så jeg fandt mine kladdehæfter frem og valgte nogle af de billeder, der kunne være i rammerne. De små rammer koster 10 kroner i Tiger MED pas-partout. Det er et bargain. De andre rammer er fra Søstrene Grene og Salling. 
Jeg tænker, at jeg kan skifte billederne ud en gang i mellem, når jeg får tegnet et eller andet mere interessant. 
Keramik-tingene i vinduet har jeg også lavet. Det er alt for lang tid siden, at jeg har leget med ler, så det må jeg også snart komme i gang med igen. Det kræver bare lidt mere, synes jeg, end at sætte sig med et par blyanter og en blok...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar