mandag den 24. marts 2014

Freja Beha x Zadig & Voltaire: F 87


Jeg ville - hvis jeg havde råd - købe hele Freja Behas minikollektion for det franske brand Zadig & Voltaire, fordi det alt sammen er holdbare designs, der kan bruges sæson på sæson og kombineres med det meste andet. No-nonsense cool girl design, som Freja Beha selv ville gå i (går i?). 
Læderjakken er perfekt. Tasken er den weekendtaske, jeg mangler. Papirtynde t-shirts, som man kan bo i, kan man altid bruge flere af... og skind tights... jeg tog mig selv i - da jeg så en pige på gaden i et par - at ønske mig et par for første gang. 

Nederst ses Freja med Z&V-designer Cecilia Bönström. Der kommer til at stå F 87 i nakken - F fro Freja og 87 for Frejas fødselsår. 

Desuden fortsætter Freja med at indsamle penge til Læger Uden Grænser, som hun efterhånden har gjort i mange år ved at 40 % af overskuddet går til organisationen, som Freja også støttede med sit første designsamarbejde (med mærket Mother). 
Kollektionen kommer i butikkerne i April, men priserne er for dyre til mig i øjeblikket... vel omkring 1000-3500 kroner?! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar