mandag den 7. april 2014

I'm thinking about htis little number...


Jeg hygger mig for tiden med at kigge efter tøj til de bryllupper, jeg skal til i år. Det første bryllup er i maj, og i invitationen står der, at os kvinder må have både lange og korte kjoler på. Det er jeg personligt glad for. Jeg er bedre til korte kjoler, og man får dem brugt mere efterfølgende. Derudover er udvalget og priserne bedre på korte og mellemkorte kjoler. Jeg tolker dog stadig invitationen som om, at vi gerne må gøre os umage. Det bliver et bryllup, som er mere traditionelt end chill og funky. No jeans, please.

Nu har jeg så spottet denne meget korte sag på Zara og synes faktisk, at den er et ret godt bud på en god kjole til mig. Den er nemlig pænt billig - 450 kroner. Den har pailletter, hvilket gør den festlig og fin, men den er stadig simpel og cool, så man ikke behøver at føle sig klædt ud som en anden. 
Kunsten for mit vedkommende i forhold til bryllupskjoler er at finde én, der holder balancen mellem fancy og chill. Jeg elsker at se på Oscar-kjoler og deslige, men når det gælder mig selv er det en anden sag: jeg føler mig kikset og try-to-hard i store rober (og ja, jeg har faktisk prøvet det en god håndfuld gange). Jeg vil  helst hverken være under- eller overdressed, men hvis jeg skal vælge, vil jeg helst ligge i slightly underdressed-kategorien (jeg ender tit i den anden ende, fordi jeg også elsker at give den gas, og mange er så pokkers uformelle;))

Jeg vil lige tænke over Zara-kjolen, og så må jeg håbe, at det ikke er en af de kjoler fra Zara, der straks bliver udsolgt (godt min blog ikke er den mest læste af alle, for så ville jeg ikke turde blogge om kjolen). 

På den anden side... det er også kedeligt at have fundet sin kjole allerede nu. Hvad skal jeg så lave de næste små to måneder? 
Nårh ja... skoene:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar